Pamiętaj! Zawsze zanim przystąpisz do logowania sprawdź:
- Czy adres strony do logowania rozpoczyna się od https://
- Czy połączenie z Bankiem jest szyfrowane - w prawym dolnym rogu okna przeglądarki (pasek statusu) lub obok paska adresowego musi być widoczny symbol zamkniętej kłódki.
- Czy po kliknięciu na kłódkę pojawia się informacja, że certyfikat został wystawiony dla ebank2.cui.pl i jest on ważny.
Pamiętaj! Bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej i realizacji transakcji zależy od wielu czynników. W szczególności prosimy zadbaj aby:
- Każdorazowo przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdzać poprawność numeru rachunku (tzw. NRB) odbiorcy.
- Unikać korzystania z bankowości elektronicznej na nieznanych komputerach.
- Korzystać wyłącznie z legalnego i często aktualizowanego oprogramowania antywirusowego – regularnie skanować swój komputer oraz urządzenia mobilne.
- Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej nie pozostawiaj karty mikroprocesorowej w czytniku podłączonym do komputera.
- Regularnie zmieniać swoje Hasło.
- Natychmiast zmieniać swoje Hasło lub Identyfikator, jeśli zaistnieje podejrzenie, że ktoś mógł je poznać.
Pamiętaj! Bank nigdy nie prosi o potwierdzanie haseł stałych, hasła tokena, podanie numeru telefonu komórkowego, jego marki i modelu lub zainstalowanie na nim certyfikatu bezpieczeństwa.
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek nieprawidłowości i/lub wątpliwości przerwij logowanie i niezwłocznie skontaktuj się z numerem telefonu 52 3189 217.